Under nästa vecka (vecka 27) eller veckan därefter så kommer gräs att klippas vid vägkanterna utmed Byvägen. Vägföreningen ber oss att tills dess flytta undan våra sopkärl så att maskinen kommer åt att klippa kanterna. Till alla er som är i Ålösund under den här perioden - kan vi hjälpas åt att försöka flytta alla sopkärl och se till att inte ha bilar parkerade tills dess att vi ser att de är klara med jobbet??